< Naar klantenservice

Bestellen

Klik op de vraag die u heeft om het antwoord te zien. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Bestellen

Hoe lang van tevoren moet ik bestellen?

Als u op werkdagen vóór 12.00 uur bestelt, dan kunnen wij de volgende dag bezorgen binnen het door u gekozen tijdsvak. U kunt uiteraard ook een latere bezorgdatum kiezen als dit u beter uitkomt, tot maximaal drie weken vooruit. We bezorgen van dinsdag tot en met zaterdag. Op feestdagen en de dag na een feestdag is er geen bezorging. 

Kan ik ook telefonisch bestellen?

Als u een account heeft en uw strippenkaart is opgewaardeerd, kunt u uw bestelling ook telefonisch aan ons doorgeven (0413-432023). Per e-mail (klantenservice@maaltijdservice.nl) is ook een mogelijkheid. Als u per e-mail bestelt moet u er rekening mee houden dat de bestelling pas is verwerkt als u van ons een reactie heeft gehad. Wij streven er naar om binnen 24 uur te reageren. 

Mijn bestelling klopt niet, wat kan ik nu doen?

Is uw bestelling niet compleet of bevat deze producten die u niet besteld heeft? Neem dan contact op met onze klantenservice: klantenservice@maaltijdservice.nl of bel ons op 0413-432023, we helpen u graag verder. Vermeld hierbij altijd uw bestelnummer, de leverdag, uw naam, emailadres en telefoonnummer. 

Ik heb mijn bestelling al geplaatst maar ik wil deze graag wijzigen, kan dat?

U kunt zelf geen wijzigingen aanbrengen, dit moet u doen via onze klantenservice. Geplaatste bestellingen kunnen tot uiterlijk één werkdag voor levering gewijzigd worden. Deze wijziging moet voor 11.00 uur per e-mail zijn doorgegeven aan onze klantenservice via klantenservice@maaltijdservice.nl, óf per telefoon op 0413 432023. Vermeld hierbij altijd uw bestelnummer, de leverdag, uw naam, emailadres en telefoonnummer. De wijziging van de bestelling is alleen doorgevoerd als u van ons een reactie heeft gehad. Wij streven er naar om binnen 24 uur te reageren.

Ik heb een bestelling geplaatst maar ik wil deze graag annuleren, kan dat?

Ja, geplaatste bestellingen kunnen tot uiterlijk één werkdag voor levering geannuleerd worden. Deze wijziging moet dan voor 11.00 uur per e-mail of telefoon (0413 432023) zijn doorgegeven aan onze klantenservice: klantenservice@maaltijdservice.nl. Vermeld hierbij altijd uw bestelnummer, de leverdag, uw naam, emailadres en telefoonnummer. De annulering van de bestelling is alleen doorgevoerd als u van ons een reactie heeft gehad. Wij streven er naar om binnen 24 uur te reageren.

Geldt er een minimum bestelbedrag?

Ja, het minimum bestelbedrag is € 35.

Ik zou graag een catalogus ontvangen, waar kan ik dit aanvragen?

Op deze pagina kunt u de catalogus gratis laten toesturen, downloaden of online bekijken.

Bij een proefpakket ontvangt u ook een catalogus. Bij andere bestellingen kunt u aanvinken dat u een catalogus wilt ontvangen. Deze zullen we dan bij uw bestelling voegen.

Maaltijden

Is er een maximum aantal maaltijden dat ik kan bestellen?

Nee, er geldt geen bestelmaximum.

Kan ik ook losse voor- en nagerechten bestellen, zonder de hoofdgerechten?

Ja, u kunt ook een bestelling plaatsen met enkel voor- en/of nagerechten, zolang de bestelling een minimum orderbedrag heeft van € 35.

Wat is de portiegrootte van een maaltijd?

De portiegrootte verschilt per maaltijd. De gemiddelde portiegrootte ligt rond de 500 gram. U kunt op de productpagina altijd precies zien hoe groot een portie is. Elke maaltijd geldt als een ruime eenpersoonsmaaltijd.

Kunnen jullie ook kleinere porties leveren?

We hebben een aantal kleinere hoofdgerechten, die toch voldoende eiwitten bevatten. Dit zijn onze Carezzo gerechten. Daarnaast hebben we ook diverse 1-portie gerechten zoals worteltjes, boontjes, aardappelpuree, rijst, gehaktballen, vegetarische balletjes, kipfilet in jus en sucadelapje in jus.

Het is ook mogelijk om uw maaltijd zelf in twee porties te verdelen. U eet dan twee keer van één gerecht.

Maaltijden

Kan ik een bestelling plaatsen zonder dat ik een account heb?

Als u nog geen account bij ons heeft kunt u dat eenvoudig aanmaken tijdens het bestellen. U ontvangt hiervan ook een bevestiging per e-mail. Wanneer u de volgende keer besteld en uw e-mailadres invult, zullen wij dit e-mailadres herkennen en kunt u makkelijk inloggen. Heeft u hier vragen over of komt u er niet uit? Wij kunnen u hier telefonisch bij helpen (0413-432023). Als u bij ons een account heeft zit u overigens nergens aan vast. We vragen u alleen een account aan te maken zodat we u altijd de beste hulp kunnen bieden. 

Hoe maak ik een account aan?

Om een account aan te maken klikt u rechts bovenin op Inloggen. U komt dan op de pagina waar u kunt inloggen. Rechts onder het kopje ‘nieuwe klanten’ kunt u kiezen voor ‘Account aanmaken’. Vul in het volgende scherm uw persoonlijke gegevens, kies zelf een sterk wachtwoord (schrijf deze even ergens op zodat u het niet vergeet) en klik op ‘Account aanmaken’.

Klik hier om een account aan te maken. Vul uw naam en e-mailadres in, kies zelf een sterk wachtwoord en klik op ‘Account aanmaken’. U kunt een account ook aanmaken tijdens het afrekenen. Tip: schrijf uw wachtwoord op, zodat u deze niet vergeet.

Wat kan ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

Klik rechts bovenin het scherm op Inloggen. U komt dan in het inlogscherm waar u tevens kunt kiezen voor Wachtwoord vergeten?. U komt dan op de pagina uit waar u uw e-mailadres moet invullen die u gebruikt heeft om het account aan te maken. Klik vervolgens op ‘wachtwoord resetten’. Binnen enkele minuten ontvangt u een e-mail met daarin een automatisch gegenereerd wachtwoord waarmee u kunt inloggen. U kunt dit wachtwoord later zelf wijzigen in uw account.

Hoe wijzig ik mijn accountgegevens?

Wilt u uw accountgegevens wijzigen, log dan in met uw account. Klik hiervoor op de link  Inloggen bovenaan uw scherm. Vul uw e-mailadres en wachtwoord in. Klik vervolgens op de knop ‘Inloggen’. U wordt direct doorverwezen naar uw account, waar u alle gegevens zelf kunt controleren en aanpassen. U kunt zelfs meerdere bezorgadressen toevoegen indien u bijvoorbeeld voor meerdere mensen op verschillende adressen bestelt.

Hoe kan ik een gerecht markeren als favoriet?

Zorg dat u ingelogd bent op uw account. Ga naar de maaltijd die u zo lekker vindt en klik op de knop ‘Voeg toe aan favorieten’ om de maaltijd op te slaan. U kunt uw favorieten terugvinden op uw accountpagina. Klik bovenaan de pagina in het menu op uw naam om naar uw account-pagina te gaan. Uw favoriete gerechten vindt u terug onder het kopje ‘favoriete gerechten’ in het navigatiemenu.