< Naar klantenservice

Veelgestelde vragen

Klik op de vraag die u heeft om het antwoord te zien. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Heeft Maaltijdservice.nl vaste leverdagen?

Bij Maaltijdservice.nl kiest u zelf uw leverdag en -tijd. Bij het afrekenen selecteert u op welke dag en welk dagdeel (ochtend of namiddag/avond) uw bestelling geleverd moet worden. We bezorgen van dinsdag tot en met zaterdag. Op feestdagen of de dag na een feestdag is er geen bezorging. 

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Bestellingen worden bezorgd op de door u gekozen datum tussen 08.00 en 12.00 uur of tussen 15.00 en 19.00 (of in een tijdvak van 2 uur met bezorging op maat) op het door u aangegeven adres. U ontvangt de dag van tevoren een e-mail van Maaltijdservice.nl met daarin de Track & Trace-code. Deze staat ook in de e-mails die u van PostNL ontvangt. Op de dag van de bezorging kunt u met de Track & Trace-code uw pakket volgen.

Worden er bezorgkosten in rekening gebracht?

Uw bestelling wordt gratis aan huis bezorgd wanneer u voor meer dan € 55 bestelt. Bij bestellingen onder de € 55 wordt er € 5,75 aan bezorgkosten berekend. Ons minimale bestelbedrag is €35.

Bezorgt Maaltijdservice.nl ook maaltijden bij mij in de buurt?

Ja, wij bezorgen onze maaltijden door heel Nederland op elk gewenst afleveradres m.u.v. de Waddeneilanden.

Door wie worden de maaltijden bezorgd?

Onze maaltijden worden bezorgd door onze vaste bezorgpartner PostNL.

Hoe worden de maaltijden bezorgd?

Uw bestelling wordt in een koelbox met koelelementen vervoerd. Zo blijven uw maaltijden steeds op de juiste (koele) temperatuur. Bij aflevering neemt de bezorger van PostNL de doos voor u uit de koelbox, en neemt de koelbox direct weer mee.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als de maaltijd wordt bezorgd?

Wanneer u niet thuis bent tijdens het bezorgmoment nemen wij de maaltijden retour. Soms lukt het ons op dezelfde middag een tweede bezorgmoment in te plannen. Kunnen we dan ook niet leveren, dan gaan de maaltijden retour en worden deze, in verband met de voedselveiligheid, vernietigd. Het is om deze reden van belang dat u tijdens het bezorgmoment thuis bent.

Kan ik de maaltijd ook op een ander adres laten bezorgen dan mijn huisadres?

Ja, u kunt bij iedere bestelling zelf het afleveradres bepalen. Op deze manier kunt u eenvoudig een bestelling voor iemand anders plaatsen.

Kan ik de bestelling retourneren?

In verband met de beperkt houdbaarheid van de maaltijden en de voedselveiligheid kunt u geen beroep doen op het herroepingsrecht.

Kan ik zelf mijn bezorgdag en -tijd kiezen?

U kiest zelf de dag en tijd voor de bezorging van uw maaltijden. Van dinsdag t/m vrijdag leveren we in de ochtend en namiddag/avond, waarbij u zelf het dagdeel kunt kiezen. Zaterdag leveren we alleen in de ochtend.

Wanneer u gebruikmaakt van een Op Maat-levering kunt u kiezen voor een korter tijdvak van twee uur, bijvoorbeeld tussen 8-10 uur of 15-17 uur. Handig als u niet de hele ochtend of middag op uw bestelling kunt wachten. U kiest de door u gewenste bezorgtijd tijdens het afrekenen. De extra kosten voor een Op Maat-levering zijn € 1,65.